Vandaag besteld,
morgen in huis!

Algemene vragen

Ik heb een bedrijf in België, kan ik exclusief btw. aankopen?

Ja dit is zeker mogelijk.
Wanneer u in het bestelproces uw geldige btw-nummer invult wordt door onze klantenservice het btw. percentage naar 0% aangepast. U ontvangt nadien per e-mail een aangepaste factuur.

Wanneer u met MisterCash wenst te betalen dan wordt automatisch het btw. percentage aangepast. Mocht hier iets niet goed lopen of heeft u vragen, neemt u dan telefonisch contact met ons op via 088-7890890 of per e-mail via info@inkt.nl.

Kan ik mijn bestelling telefonisch plaatsen?

Wanneer u al eens bij ons besteld heeft en een account heeft aangemaakt kan onze klantenservice uw order telefonisch doorvoeren. In enkele gevallen kan de medewerker vragen om de bestelling vooruit te betalen, dit wordt dan in het telefoongesprek besproken. Voor nieuwe klanten zonder account is het niet mogelijk een bestelling telefonisch door te voeren. Dit heeft met veiligheidsredenen naar al onze klanten te maken.

Bovenstaande geldt eveneens voor bestellingen die u per e-mail zou willen plaatsen.

Hoe weet ik of de producten van mijn bestelling op voorraad zijn?

Wanneer u in onze webshop uw producten heeft gevonden wordt er bij de producten een melding gemaakt wanneer een product tijdelijk uitverkocht is en dus tijdelijk niet op voorraad is. Het kan in enkele gevallen zijn dat wegens groot succes van een product er geen melding gemaakt is op de website, simpelweg omdat een product dan heel snel uitverkocht is en u net voor de aanpassing op de website besteld. Uiteraard houden wij altijd contact met onze klanten wanneer de bestelstatus veranderd.

Wanneer u telefonisch of per e-mail een levertijd op wilt vragen dan vernemen wij dat graag van u via 088-7890890 of via info@inkt.nl.

Welke garantie wordt er gegeven op de producten?

Wij geven een levenslange garantie op onze huismerk producten, wat wilt zeggen dat u altijd recht heeft op vervanging wanneer een product defect blijkt te zijn. Op originele producten zijn de fabrieksgaranties van toepassing.

Bij de vervangende producten zit een factuur, hoe kan dit?

Wanneer de retourprocedure ingang gezet is en het nieuwe product naar u verzonden is, zal hierbij ook een nieuwe factuur geleverd worden. U hoeft niks met deze factuur te doen, tenzij door onze klantenservice medewerkers anders vermeld wordt.

Krijg ik een bevestiging zodra mijn retourzending verwerkt is?

Wij houden onze klanten altijd telefonisch of per e-mail op de hoogte wanneer de retourzending ontvangen en verwerkt is. Mocht u vragen of aanvullende informatie hebben over uw retourzending, neemt u dan gerust contact met ons op!

Hoe werkt de retourprocedure?

Wanneer u aanspraak wilt maken op de garantie, of wanneer u ongeopende producten naar ons wilt retourneren vragen wij u allereerst contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan op het telefoonnummer 088-7890890 of per e-mail via info@inkt.nl. Onze klantenservice zal u verder helpen en alle informatie over de retourprocedure uitleggen.

Waarom INKT.nl?
  • Op werkdagen voor 22:00 uur besteld, morgen in huis!
  • Ruime voorraad
  • 24 uurs levering
  • Acceptgiro tot €100,-
  • Levering in NL en BE
Betaalopties
  • Op rekening
  • iDeal
  • Vooruitbetalen
Veilig winkelen